2010. február 10., szerda

Masszázs

Üdvözlök minden kedves látogatót az oldalon!

Egy olyan blogot szeretnék indítani, ahol a látogatók kérdezhetnek és én megpróbálok utána járni - személyre szabottan megválaszolni a kérdést!

Ez egy kicsit tömörnek tűnik így elsőre!

Egy kicsit magamról, hogy érthetőbb legyen:

- 6 éves koromtól versenyszerűen úsztam 14 éves koromig

- 12 évesen kezdtem el szertornázni amit a középiskola ideje alatt versenyszerűen űztem

Ebben a két sportágban országos szintű eredményeket értem el!

Tanulmányi eredményeim és a szülői háttérnek köszönhetően felvételt nyertem Pécsre a Természettudományi Karra. 3 évet testnevelő-edző BsC szakon végeztem el (nagyon sok tudásra tettem szert)

A 3 év alatt elvégeztem egy úszóoktatói tanfolyamot és elkezdtem a gyógymasszőri képzést!


Lényeg, hogy egy olyan interaktív oldalt szeretnék nyitni ahol kérdéseket lehet feltenni és megvitatni!

- Gyógymasszázzsal kapcsolatban

- Sporttal kapcsolatban

- Életmódi tényezőkkel

- Táplálkozás

Ezen az oldalon tanácsokat szeretnék adni - aki akarja megfogadja - aki nem azt szívesen látom, hogy ő mit gondol a témáról!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése